Job 15 van 21


Report this listing

Solliciteren



Klantendienstmedewerker Energiesector


Functie

Als Back-office Medewerker ben jij de spil tussen onze energieleverancier en de klanten. Jouw taken omvatten onder andere:

- Verwerken van contracten en behandelen van verhuisaspecten.

- Klantvragen afhandelen via telefoon en e-mail, waarbij je zorgt voor een grondige analyse en passende oplossingen biedt.

- Uitgaande telefonische gesprekken voeren met klanten.

- Samenwerken met collega's om de beste service te garanderen.

Jouw profiel

- Uitstekende klantenservicevaardigheden en een sterke administratieve achtergrond.

- Ervaring met klantcontact via telefoon en e-mail.

- Leergierigheid, zelfstandigheid en teamgerichte werkethiek.

- Vloeiend Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk. Kennis van het Frans is een pluspunt.

  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Sociaal-economische gegevens analyseren (sterfte, vruchtbaarheid, pathologieën, …)
    Medische activiteit evalueren (zorgconsumptie, gebruik van de uitrustingen, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)

Aanbod

- Kwalitatieve professionele training door ons team van ervaren coaches, die klaarstaan om naar je te luisteren en je te helpen slagen in je missie.

- Toegang tot moderne en ergonomische IT-apparatuur en faciliteiten, inclusief ontspanningsruimtes, een cafetaria en een terras.

- Flexibele werkuren van maandag tot vrijdag van 8u tot 18u.

- Mogelijkheid tot telewerken na een opleidingsperiode, met een forfaitaire telewerkvergoeding per thuisgewerkt uur.

Ben jij klaar voor deze uitdagende rol als Back-office Medewerker bij onze energieleverancier? Aarzel dan niet en solliciteer vandaag nog! We kijken ernaar uit om jou te verwelkomen in ons team en samen te werken aan een betere klantenservice-ervaring.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht